Sunday, 16 December 2012

cikgu-cikgu...PMR ku ^___^

assalamualaikum,tajuk yg ditulis itu sangat dinanti-nantikan...
tarikhnya cuma tinggal dua hari sahaja..sungguh takut..
kita semasa masih bersekolah,hati kecil kita sibuk kata nak cuti...
tetapi bila sudah cuti nie kita akan rasa rindu pulak nak blaja...
sape pernah merasainya?
saya rindu dekat semua cikgu2 sekolah sy..emm..ini antara cikgu
yang sy rindu...
























tidak juga lupakan ustazah Habibah...dia mengajar sy subjek agama..
dia kadang banyak bercerita dgn kelas sy..dia seorang penyayang&baik hati..

Habibah Fahir


ini pula cikgu rozana...dia megajar subjek mathematics...dia seorg yg baik
tpi kadang garang..itu biasala bgi cikgu..sy ingat lagi apabila sy cuai dalam
pengiraan pastu tnya dia,dia cubit sy..hahaha..ini gambar dia..
Roszana Asru


ini pula ustazah zawiyah..dia mengajar subjek bahasa arab..
dia baik tpi garang klau xbuat kerja dia..yang tembab tu anak
dia..comel kn?
Zawiyah Abdullah


ini pula cikgu sejarah yg ramai suka..namanya cikgu razak
kadang-kadang dia suka cari gaduh dengan sy...ini lah gambar dia..
yang sebelah dia isteri dia..teacher sara'yah..dia cikgu sekolah rendah sy..



ini cikgu rusiah..dia ajar subjek kemahiran hidup..
masa dekat2 pmr ni dia sanggup ambil subjek2 lain untuk
ajar kitaorg..terima kasih cikgu..cikgu rusiah tudung pink..
tudung oren cikgu nuni..dia ajar sy sains..cikgu ni masa ajar
suka buat lawak..dua2 cikgu ni best..
Rusiah Abdullah


ini cikgu mazidah...dia ajar geografi..dulu sy susah nk ingat
peta2..lepas dia ajar sy sudah boleh ingat dengan senang..
terima kasih cikgu...
Mazidah Ibrahim



ini ustazah arbaiah dengan ustzh zurina..comelkan dua2?


ni cikgu nurhaliza,,dia ajar kh masa f2...semoga cikgu
bahagia dengan suami cikgu..


ini teacher azliela..dia ajar subjek bi..cikgu ni sabar je
dgn sy kerana suka sgt tnya makna,padahal kamus ada kat depan..
hahah



yang dibawah ini namanya ustazah noriati..dia ajar saya kkq
(kelas kemahiran al quran)dia ajar sy selama tiga tahun...dia
baik sangat...yang pegang microfone tu suami dia..mereka
selalu pakai baju yang sedondon...





ramai lagi sebenarnya yg sy nk cerita tpi nnti panjang sgt pulak..sy tulis je namanya ye..
cikgu ashikin,cikgu syarifah farhana,cikgu samsun,cikgu shuhaidah,cikgu fatimah&lain2...sedih pulak tngok gambar cikgu..nnti xjumpaa dh...ceh macam nak pergi mana je ^__^


sy berharap agar pelajar BA dapat keputusan cemerlang..amiin...sekian...hihi

2 comments:

Kay Sablihan said...

hey tira..:)
da follow cnie..follow back mine okay ;)

atthirah aminudin said...

done ..!