Sunday, 28 July 2013

kehidupanKu

Photo: What's on your mind ?



Inilah hasil yang kawan saya buat...kat kelas ni banyak betul perkara suka dan duka kitaorg telah lalui..
mungkin korg nk tau apa yg saya nak ceritakn..kn?kelas saya ad 42 tetapi dah berkurangan hingga menjadi 37..banyak kn..tau xpe.ad seorang kawan cina yang baru saya ingin buat kawan telah pindah ke sekolah kl..dan yg lain telah pindah ke sekolah asrama&sekolah yang mereka mohon..


dekat kelas saya tu ramai yang berbakat seperti menyanyi,bemain gitar,membaca berita dan sebagainya..ketua kelas seorang yang sangat bertanggungjawab..manakala penolong seorang tegas dan baik hati..dulu saya tidak berapa kenal dengan diorang,namun sejak saya masuk kelas ini saya menjadi sayang dengan diorang..ini mungkin kerana kita telah tempuh pelbagai masalah yang berlaku dalam kelas bersama...seperti kena marah dan sebagainya..guru kelas saya bernama puan siti zaleha binti muhammad..dia mengajar kitorang subjek biologi..



kelas ini satu Malaysia la..korang boleh nampakkn ada india,cina dan melayu...haha...walaupun kitaorang berbeza namun kitaorang boleh rapat macam adik beradik...best tau..ok la sampai sini sahaja...

No comments: